نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی فرهنگی بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]

ا

  • اثربخشی ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
  • اثربخشی عملکردی اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
  • اخبار مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • ادراک مشتری تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]
  • ارتباطات بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
  • ارتباط با مشتریان بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • ارزش لوکس ابزارها و اهداف هوشمند ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی مجله هتل داری و مدیریت گردشگری [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • استراتژی قیمت‌گذاری ترکیب استراتژی‌های قیمت‌گذاری به کمک یادگیری ماشین (مطالعه موردی: شرکت فرآورده‌های لبنی گلا) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
  • استراتژیک"" عملکرد سازمانی""شرکت های صادرات محور"" بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش هوشمندی اجتماعی- استراتژیک در شرکت های صادرات محور شهر تهران در سال 1399 [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • استراتژی های رقابتی بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • اسکیزوفرنی برند ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • اشتغال بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]
  • اطلس تی ای طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • اعتماد بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]
  • اعتماد سازمانی بررسی نقش هدایتگر مدیر در فرآیند وفادارسازی کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • افراد تاثیرگذار ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
  • انتظارات عملکرد بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
  • انعطاف پذیری معماری پلتفرم بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
  • اولویت بندی تهیه و تدوین فرایند مهندسی ارزش در پروژه شهرداری‌ هوشمند(مطالعه موردی: شهرداری های مناطق ده گانه شهر شیراز) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 79-94]

ب

  • بازار سرمایه مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • بازار سهم مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • بازاریابی طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • بازاریابی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
  • بازاریابی احساسی طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • بازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزوده تبیین نقش بازاریابی عصب پایه در بازاریابی الکترونیکی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 98-121]
  • بازاریابی تاثیرگذار ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
  • بازاریابی دیجیتال بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • بازاریابی هوشمند تبیین نقش بازاریابی عصب پایه در بازاریابی الکترونیکی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 98-121]
  • بازاریابی ویدیویی ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
  • بانکداری الکترونیکی تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • بخش گردشگری تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
  • برنامه استراتژیک بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]

پ

  • پیمان های منطقه ای بررسی و مقایسه شاخص‌های ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • پیوند درک شده بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]

ت

  • تأمین مالی تحلیل ساختار ارتباطی حامیان و سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی خطر پذیر با شرکتهای دانش بنیان با رویکرد روابط مالی و منابع سرمایه ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-37]
  • تجاری سازی و چالش های آن تحلیل ساختار ارتباطی حامیان و سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی خطر پذیر با شرکتهای دانش بنیان با رویکرد روابط مالی و منابع سرمایه ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-37]
  • تجربه ی اقتصادی ابزارها و اهداف هوشمند ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی مجله هتل داری و مدیریت گردشگری [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • تحقیق کیفی طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • تحلیل تم ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
  • تحلیل کتاب سنجی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
  • تحلیل و بررسی بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
  • تعامل بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
  • تکرار خرید مشتریان تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]
  • تهییج تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • توسعه مدیریت استعداد تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]

ج

  • جمع آوری اطلاعات بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
  • جمعیت شهرنشینی بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]

خ

  • خدمات آنلاین بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
  • خرید آنی تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]

د

  • دانش بنیان تحلیل ساختار ارتباطی حامیان و سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی خطر پذیر با شرکتهای دانش بنیان با رویکرد روابط مالی و منابع سرمایه ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-37]
  • درآمد سرانه دولت بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]
  • دورکاری اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
  • دیجیتال مارکتینگ بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]

ر

  • رسانه اجتماعی ارائه الگوی چالش های بازاریابی هوشمند تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی با بهره گیری از روش تحلیل تم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 61-78]
  • رضایت مشتری تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]
  • رضایت مشتری" بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • رفتار سازمانی اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
  • روش‌ اثبات‌گرایی" بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • ریسک ادراک تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]

س

  • ساختار بانک بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
  • ساختار عقلانی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
  • ساختار مفهومی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
  • سازمان بررسی نقش هدایتگر مدیر در فرآیند وفادارسازی کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • سازمان‌های بین المللی بررسی و مقایسه شاخص‌های ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • سازمان همکاری شانگهای بررسی و مقایسه شاخص‌های ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • سرمایه گذاری خطر پذیر تحلیل ساختار ارتباطی حامیان و سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی خطر پذیر با شرکتهای دانش بنیان با رویکرد روابط مالی و منابع سرمایه ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-37]
  • سهولت استفاده بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]
  • سودمندی درک شده بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]

ش

  • شاخص‌های تجاری بررسی و مقایسه شاخص‌های ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • شبکه مجازی مطالعه ای اقتباسی از سواد رسانه ای اروپا: تاثیر اخبار شبکه مجازی بر بازاریابی سهام و بازار سرمایه [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • شبکه های اجتماعی ارائه الگوی بازاریابی ویدیویی در شبکه های اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402]
  • شرکت های ساخت و ساز بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • شهرداری های ده گانه شیراز تهیه و تدوین فرایند مهندسی ارزش در پروژه شهرداری‌ هوشمند(مطالعه موردی: شهرداری های مناطق ده گانه شهر شیراز) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 79-94]

ص

  • صنعت بانکداری ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • صنعت بیمه بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • صنعت خرده فروشی" بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]

ظ

  • ظرفیت های اقتصادی بررسی و مقایسه شاخص‌های ادراک فساد، تراز تجاری، سهولت انجام کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری خارجی و نوسانات صادراتی در کشورهای عضو سازمان شانگهای [دوره 4، شماره 3، 1402]

ع

  • عادت بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
  • عدالت سازمانی بررسی نقش هدایتگر مدیر در فرآیند وفادارسازی کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • عملکرد رقابتی بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
  • عملکرد سازمانی اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
  • عملکرد سازمانی" بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • عوامل اجتماعی و اقتصادی بررسی تأثیر عوامل اجتماعی و اقتصادی بر اشتغال در ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 64-72]

ف

  • فرآیند هوش رقابتی بررسی تاثیر ساختار و آگاهی فرهنگی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی هوش رقابتی (مورد مطالعه: بانک ملت) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
  • فرهنگ سازمانی اکتشاف عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مضمون [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 95-116]
  • فناوری تحلیل ساختار ارتباطی حامیان و سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی خطر پذیر با شرکتهای دانش بنیان با رویکرد روابط مالی و منابع سرمایه ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-37]

ق

  • قابلیت خرید آنلاین بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
  • قشم بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • قصد استفاده بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]
  • قصد خرید بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر قصد خرید مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه رفاه شهر سوادکوه) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-31]
  • قیمت‌گذاری الگوریتمی ترکیب استراتژی‌های قیمت‌گذاری به کمک یادگیری ماشین (مطالعه موردی: شرکت فرآورده‌های لبنی گلا) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]

ک

گ

  • گراندد تئوری طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • گیمیفیکیشن بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]

ل

  • لذت بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]

م

  • محیط فیزیکی تأثیر محیط متافیزیکی بر رضایت و تکرار خرید مشتریان؛ نقش ادراک [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 52-66]
  • مدیریت استراتژیک بررسی استراتژی های رقابتی شرکت بیمه سامان با رویکرد مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه سامان استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • مدیریت تجربه کامیابانه تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • مدیریت کانال آنلاین بررسی تاثیر انعطاف پذیری معماری پلتفرم بر عملکرد رقابتی، با میانجی گری قابلیت خرید ، مدیریت کانال و خدمات آنلاین و تعدیلگری تعامل تامین کننده ، توزیع کننده و مشتری(مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 140-155]
  • مدیریت کلان داده‌ها" بررسی مدیریت کلان داده‌ها و تاثیر آن بر رضایت مشتریان و عملکرد سازمانی در صنعت خرده فروشی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • مزیت رقابتی بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای شرکتهای ساخت و ساز در قشم [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • مشتریان نسل Z تأثیر مدیریت تجربه کامیابانه مشتریان نسل Z در بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی : بانک تجارت) [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • مهندسی ارزش تهیه و تدوین فرایند مهندسی ارزش در پروژه شهرداری‌ هوشمند(مطالعه موردی: شهرداری های مناطق ده گانه شهر شیراز) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 79-94]
  • موبایل مارکتینگ بررسی تطبیقی موبایل مارکتینگ و بازی گونه سازی [دوره 4، شماره 1، 1402]

ن

  • نشانه های حسی تاثیر بین نشانه های حسی و تمایل به خرید آنی خوراکی های خیابانی [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • نظریه داده بنیاد تبیین مدلی برای توسعه مدیریت استعداد در بخش گردشگری هوشمند بر مبنای تئوری داده بنیاد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 38-60]
  • نفوذ اجتماعی بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]
  • نگرش بررسی تاثیر سودمندی درک شده، سهولت استفاده، لذت، اعتماد و نفوذ اجتماعی بر قصد استفاده با نقش میانجی نگرش مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان برق خورشیدی خانگی شهر یزد) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 66-87]
  • نورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبی تبیین نقش بازاریابی عصب پایه در بازاریابی الکترونیکی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 98-121]

و

  • وفاداری طراحی و ارزیابی مدل در بازاریابی هوشمند احساسی (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های جزیره کیش) [دوره 4، شماره 1، 1402]
  • وفاداری کارکنان بررسی نقش هدایتگر مدیر در فرآیند وفادارسازی کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402]
  • وفاداری نگرشی ابزارها و اهداف هوشمند ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی مجله هتل داری و مدیریت گردشگری [دوره 4، شماره 1، 1402]

ه

  • هوش تجاری نظریه نهادی جذب هوش تجاری رهبری COVID جذب هوش تجاری: تأثیر فشارهای خارجی و تعهد رهبر ارشد در طول بحران همه گیر [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 97-67]
  • هوش مصنوعی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور سیستماتیک و جهت تحقیقات آینده [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 32-51]
  • هویت برند ارائه الگوی مدیریت اسکیزوفرنی برند در خدمات بانکداری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1402]

ی

  • یادگیری ماشین ترکیب استراتژی‌های قیمت‌گذاری به کمک یادگیری ماشین (مطالعه موردی: شرکت فرآورده‌های لبنی گلا) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]